Пустомитівська МІСЬКА РАДА
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 1 М.Пустомити
Пустомитівської міської ради ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(ЗДО № 1 м.Пустомити)
вул. Грушевського Михайла,42, м. Пустомити, Львівська область, Львівський район 81100,
E-mail: pustdnz1@gmail.com
Код ЄДРПОУ 22421423
НАКАЗ
|
27.05.2024р. |
м. Пустомити |
№42-а/г |
Про роботу закладу дошкільної освіти №1
у літній оздоровчий період 2024 р.
В умовах продовження дії воєнного стану в Україні особливого значення набуває безпечне проведення літнього оздоровчого періоду в закладах дошкільної освіти (далі - ЗДО). Цей період, терміном у 90 днів, спрямовується на створення найефективніших умов для оздоровлення дітей, відновлення ментального здоров’я, розвитку їх пізнавальних інтересів та творчих здібностей.
Одне з основних завдань, яке стоїть перед дошкільною педагогічною спільнотою - організувати освітній процес у ЗДО в літній період з максимальною користю для дітей, одночасно забезпечивши безпеку всіх його учасників.
В умовах сьогодення організація літньої оздоровчої кампанії в ЗДО потребує ретельної підготовки та підтримки з боку засновників, управління освіти й охорони здоров’я, а також міжвідомчої взаємодії з відповідними структурними підрозділами Державної служби з надзвичайних ситуації (далі - ДСНС). Освітній процес у літній період організовується відповідно до законів України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту”, “Про охорону дитинства”.
Враховуються методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України (далі - МОН), які визначають напрями діяльності ЗДО в період дії воєнного стану:
- “Щодо здійснення освітньої діяльності з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану”;
-“Щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях”;
- «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні».
Багато питань розкрито в методичних рекомендаціях “Щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти в літній період в умовах воєнного стану“ за попередній 2022 рік. Дії керівника ЗДО представлено в брошурі “Пам’ятка керівника закладу дошкільної освіти щодо організації роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності”.
Наразі актуальними напрямами залишаються наступні: організація безпечного освітнього простору в ЗДО; психологічний супровід учасників освітнього процесу; використання літнього періоду для оздоровлення та всебічного розвитку дітей, їх творчих здібностей.
На виконання наказу відділу освіти Пустомитівської міської ради від 27 травня 2024р.№90 «Про організацію та проведення заходів з питань безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу на час літніх канікул», з метою посилення контролю за збереженням життя і здоровя вихованців з метою забезпечення ефективного оздоровлення і повноцінного відпочинку дітей, створення належних безпекових умов для освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та психологічної роботи з дітьми дошкільного віку під час літніх канікул ,
НАКАЗУЮ:
- План роботи ЗДО №1 м.Пустомити на літній період 2024 року в умовах воєнного стану;
- Тижневий розподіл організованої навчально-пізнавальної діяльності дошкільників у ЗДО №1 на літній період 2024 року;
- Орієнтовний розподіл часу при організації життєдіяльності дітей у ЗДО №1 м. Пустомити протягом дня у літній період в умовах воєнного стану;
Установити режим роботи дошкільного навчального закладу з урахуванням проведення освітньої, виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи з дітьми під час літніх канікул. З 1 червня по 31 серпня 2024р.
- голова комісії – Михальська Л.М. – завідувач господарства,
- члени комісії: Феджора Г.З, сестра медична старша,
Кузьмин М.І. – оператор котельні,
Пушинська-Михальська Л.М..,сторож.
6.2. Відповідальним за навчання працівників провести позаплановий інструктаж усіх працівників ЗДО щодо дотримання протипожежних норм і правил техніки безпеки, вимог щодо безпеки життєдіяльності дітей і працівників у літній оздоровчий період воєнного стану. До І червня 2024 р.
7.1 Всім працівникам закладу дотримуватися Алгоритму дій при сигналі Повітряна тривога. На час воєнного стану
8.1. Активізувати роботу педагогічного колективу щодо організації змістовного дозвілля дошкільників протягом літа з дотриманням без пекових норм.
8.2. Надавати вихователям консультації щодо дотримання режиму дня, планування роботи в літні місяці. До 1 червня 2024 р.
8.3. Проводити огляди роботи у вікових групах з метою оновлення змісту, підвищення ріння виховної роботи з дошкільниками. Постійно.
8.4. Надавати консультативну допомогу сім'ям щодо організації проведення фізкультурно оздоровчої роботи з дітьми у літній оздоровчий період. Постійно.
8.5. Забезпечити методичний кабінет освітньою літературою з питань проведення оздоровчої кампанії До І червня 2024 р.
8.6. Провести інструктаж серед педагогічних працівників ЗДО щодо виконання Інструкції з організації охорони життя і здоров’я дітей у ЗДО, затвердженої Наказом МОН України від 28.10.2008 року № 985, та ЗУ Про правовий режим воєнного стану та Указу Президента України Про продовження воєнного стану в Україні №58/2023 .
8.7. Дотримуватися Алгоритму дій при сигналі Повітряна тривога. На час воєнних дій
9.1. Забезпечити належний стан тимчасового укриття та перевірку стану дитячих ігрових майданчиків. Стан перевірки зазначити в акті До І червня 2024р.
9.2. Організувати проведення ремонту обладнання , благоустрій майданчиків. У разі виявлення неполадок.
9.3. Забезпечити заміну піску на фізкультурному, групових майданчиках, у пісочницях. До 1 червня 2024р.
9.4. Забезпечувати групові приміщення, харчоблок необхідними мийними засобами та засобами для дезінфекції. Постійно.
9.5. Дотримуватися санітарно-протиепідемічного режиму у коморі. Постійно.
9.6. Перевіряти наявність сертифікатів якості продуктів харчування і продовольчої сировини під час отримання їх від постачальника. Постійно.
9.7. Дотримуватися правил зберігання та реалізації продуктів харчування і продовольчої сировини, враховуючи термін реалізації та товарне сусідство. Постійно.
9.8. Дотримуватися Алгоритму дій при сигналі Повітряна тривога. На час воєнних дій
10.1. Дотримуватися Рекомендацій МОН України щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти в літній період в умовах воєнного стану. Постійно.
10.2.Створити безпечний освітній простір ЗДО в літній період: мінна безпека дітей, інформаційна безпека, освітня взаємодія з дітьми в літній період, взаємодія з батьками. Постійно.
10.3.Поповнювати набори іграшкового матеріалу га обладнання для ігор, праці на майданчику, фізкультурний, спортивний інвентар для розваг. Постійно.
10.4.Дбати про змістовність ігрової, фізичної та інших видів діяльності дітей на подвір'ї, забезпечувати наявність питної води та посудин для ігор з водою. Щоденно.
10.5. Забезпечувати емоційний комфорт, захист дітей від будь-яких дій, які шкодять їх здоров'ю. Слідкувати за проведенням загартовуючих процедур після прогулянки – обливання ніг з морською сіллю. Постійно.
10.6. Створити безпечні умови для оздоровлення дітей та суворо дотримуватися вимог безпеки у воєнний час, протипожежної безпеки і безпеки життєдіяльності в оздоровчий період.. Постійно.
10.7. Проводити просвітницьку роботу з родинами дітей. Постійно.
10.8. 01 червня організувати та провести День захисту дітей (спортивні змагання, ігри з водою, загартування, конкурси); Відповідальний Любов Лисяк..
10.9. Залучати до дозвілля та відпочинку дітей з числа тимчасово внутрішньо переміщених осіб, що проживають на території громади.
10.10.. Дотримуватися Алгоритму дій при сигналі Повітряна тривога. На час воєнних дій
11.1.Тримати на контролі забезпечення тимчасового сховища та медичного кабінету необхідними лікарськими препаратами та медичним обладнанням. Слідкувати за наявністю питної води. Постійно.
11.2. Здійснювати контроль за дотриманням раціонального режиму виховної діяльності та проведенням загартувальних процедур у всіх вікових групах. Постійно.
11.3. Приділяти особливу увагу профілактиці дитячого травматизму та запобіганню нещасним випадкам. Постійно.
11.4. Контролювати наявність сертифікатів якості харчових продуктів, технологію приготування їжі, наявність та якість питної води, організацію харчування в групах. Постійно.
11.5 . Включати до щоденного раціону свіжі овочі, фрукти, соки.
11.6. Проводити санітарно-просвітницьку роботу серед дітей, батьків або осіб, які їх замінюють, та працівників закладу щодо профілактики харчових отруєнь. Постійно.
11.7.Проводити антропометричні вимірювання дітей. Результати доводити до відома батьків. Щомісяця.
11.8. Тримати на контролі дотримання санітарно-гігієнічного режиму у всіх приміщеннях ЗДО, а також правил охорони праці та безпеки життєдіяльності у воєнний час. Постійно.
11.9.Забезпечити наявність лікарських засобів, виробів медичного призначення згідно з переліком, обов’язковим для дитячих закладів відпочинку;
11.10. Забезпечити належне харчування дітей відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (до 31.12.2021), Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України (далі - МОН) та Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ) від 17.04.2006 № 298/227 (зі змінами та доповненнями), Нових норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 786 «Про внесення змін до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», листа МОН України і МОЗ України від 07.07.2021 №1/9-347/26-04/19995/2-21 «Щодо окремих питань організації харчування у 2021-2022 роках у закладах дошкільної, загальної середньої освіти»
11.11. Розробити та затвердити двотижневе перспективне меню.
до 25.05. 2024р.
11.12. Вжити заходів щодо переведення закладів дошкільної освіти на санаторний режим роботи у літній період та збільшити на 10% витрати на харчування дітей.
червень - серпень 2024 року
11.13. Дотримуватися Алгоритму дій при сигналі Повітряна тривога. На час воєнних дій
12.Помічникам вихователів і технічним працівникам:
12.1.Суворо дотримувати виконання санітарно-гігієнічного, протиепідемічного та повітряного режиму у дошкільному навчальному закладі. Постійно.
12.2. Проводити вологе прибирання приміщень ЗДО двічі на день.. Постійно.
12.3. Забезпечити наявність питної води в приміщенні групи та на вулиці. Постійно.
12.4. Двірникам скосити траву на ділянці ЗДО до 1 червня, надалі – двічі на місяць.
12.5. Поливати територію ЗДО (землю, пісок, тверде покриття, зелені насадження тощо)
та слідкувати за санітарним станом тимчасового укриття (середа-п’ятниця – день прибирання). Двічі на день. Постійно.
12.6. Дотримуватися Алгоритму дій при сигналі Повітряна тривога. На час воєнних дій
13.Працівникам харчоблоку:
13.1.Дотримуватись санітарно-протиепідемічного режиму на харчоблоці. Постійно.
13.2..Виконувати вимоги Інструкції з організації харчування дітей в ЗДО (із змінами) та забезпечувати раціональне харчування дошкільників. Дотримуватися технології приготування страв , зокрема особливу увагу звернути на приготування овочевих, м’ясних і рибних страв. Постійно.
13.3. забезпечувати наявність достатньої кількості холодної кип’яченої води. Постійно.
13.4. Дотримуватися Алгоритму дій при сигналі Повітряна тривога. На час воєнних дій.
14.1.Взяти під особистий контроль організацію освітньої роботи, оздоровлення та відпочинку дітей. Червень-серпень 2024року.
14.2. Інформувати відділ освіти Пустомитівської міської ради про хід організації літнього періоду 2024 року до 25 числа щомісяця.
14.3. Дотримуватися Алгоритму дій при сигналі Повітряна тривога. На час воєнних дій.
15.1. Створити максимальні умови для психоемоційного комфорту дітей і працівників ЗДО.
15.2. Здійснювати психологічний супровід учасників освітнього процесу.
15.3. Дотримуватися Алгоритму дій при сигналі Повітряна тривога. На час воєнних дій.
Директор закладу Оксана ВЕКЛЯК
З наказом ознайомлені:
Заклад дошкільної освіти №1 м. Пустомити
Пустомитівської міської ради
П Л А Н
роботи Закладу дошкільної освіти
№1 м. Пустомити на літній період 2024 року
в умовах воєнного стану
Складений відповідно до листів МОН:
ПУСТОМИТИ
2024
Розділ 1. Аналіз фізкультурно-оздоровчої роботи за літній період 2023 року
Робота з виховання здорової дитини у ЗДО №1 м. Пустомити визначається завданнями, які направлені на: формування, збереження та зміцнення фізичного здоров'я, розвиток рухових умінь, фізичних якостей; виховання у дітей свідомого ставлення до ведення здорового способу життя. Під час планування роботи влітку та створення безпечних умов перебування дітей і дорослих у закладі колектив опирався на:
Завдання освітньої роботи з фізичного виховання та оздоровлення дітей реалізовувалися у процесі організації режиму дня, раціонального харчування, гігієнічного виховання, загартування, організації і проведення комплексу різних організаційних форм з фізичного виховання в обсязі 5-6 годин у молодшій та середній групах, 6-7 годин - у старших групах.
З метою повноцінного фізичного розвитку дітей дошкільного віку в ЗДО №1 м. Пустомити забезпечувалося проведення фізкультурно-оздоровчої роботи (ранкова гімнастика, гімнастика після денного сну, фізкультурні хвилинки, паузи, загартовувальні процедури), організація рухової активності у повсякденному житті (рухливі ігри, фізичні вправи на прогулянках, фізкультурні свята і розваги, самостійна рухова діяльність, дні здоров’я, індивідуальна робота з фізичного розвитку), проведення занять з фізичної культури, які розглядаються як цілеспрямована та унормована форма організованої навчально-пізнавальної діяльності, що має на меті оптимізацію рухового режиму, формування та закріплення рухових умінь і навичок, розвиток фізичних якостей, надання дітям спеціальних знань з фізичної культури. В умовах адаптивного карантину та дії режиму воєнного стану походи за межі дошкільного закладу були відмінені.
Особливості організації освітньої роботи. Форми фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми:
Медико-педагогічний контроль за фізичним розвитком дітей
Упродовж літнього періоду 2023 року освітня робота з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку здійснювалася з урахуванням стану їх здоров’я, самопочуття, рівня фізичного та психічного розвитку і підготовленості дітей, родинних побажань і пропозицій. Фізичний розвиток дітей у ЗДО проводився шляхом обов’язкових занять на закріплення досвіду та знань дітей відповідно до розкладу та режиму дня, виконання загартувальних процедур, фізкультурно-оздоровчих заходів. Сумарний обсяг рухової активності, що здійснювався дітьми у процесі щоденної життєдіяльності, базувався на їх індивідуальних можливостях та задовольняв їх біологічну потребу у рухах. Уся освітня робота проводилася з кожною дитиною відповідно до Інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО, відповідних заходів до освітньої програми «Українське дошкілля». Діти були розподілені на медичні групи для фізкультурних занять і загартовування. Це проводилося сестрою медичною старшою на основі медичних оглядів.
Здійснювалася педагогічна оцінка організації рухового режиму, змісту, методики проведення в режимі дня різних форм роботи з фізичного розвитку вихованців. Проводився диференційований аналіз за віковими категоріями, їх доцільність і достатність поєднання, систематичність, тривалість розподілу часу між структурними частинами, зміст, послідовність дібраних засобів, їхнє дозування:
- норми загартування;
- раціональність вибору способів організації дітей та використання інвентарю;
- відповідність вибору теми і змісту заходів окресленим завданням та обраній формі проведення, ступінь реалізації поставлених завдань.
Протягом літнього періоду медико-педагогічний контроль здійснювався відповідно діючих вимог. В ЗДО проводився моніторинг фізичного розвитку вихованців:
- оцінка впливу різних фізкультурно-організаційних заходів на дитячий організм та ступеня фізичних і психічних навантажень на дитину;
- візуальна оцінка зовнішніх ознак втоми, підрахунок частоти дихання та пульсу;
- узагальнення даних про стан здоров’я та змісту показників захворюваності.
Проводився контроль за санітарно-гігієнічними умовами:
- утримання місць для занять;
-утримання групових кімнат, фізкультурних осередків у групах, музичній залі, спортивного та ігрового майданчиків;
- стану фізкультурного обладнання та інвентарю в приміщеннях і на майданчиках;
- стану одягу та взуття дітей для прогулянок, різних форм роботи з фізичного виховання.
Проблеми оздоровлення дошкільнят, зміцнення та збереження їхнього здоров’я ніколи не втрачають своєї актуальності. Саме тому, відповідно до оновленого Закону України «Про дошкільну освіту», «Про фізичну культуру», Базового компоненту дошкільної освіти-2021 оздоровчо-профілактична робота в дитячому садку була спрямована, насамперед, на безпеку, охорону життя і здоров’я дітей, підвищення захисних сил організму, виховання стійкого інтересу до рухової активності, звички до здорового способу життя, формування життєво необхідних рухових умінь, навичок та фізичних якостей. Щоденно у кожній віковій групі планувалися рухливі ігри на удосконалення різних основних рухів. Планувалася рухова діяльність дітей та інші форми доступної фізкультурно-оздоровчої роботи в укритті (за потребою).
Упродовж літа особлива увага приділялася нетрадиційним формам оздоровлення дітей. Це: використання дихальної гімнастики та точкового масажу перед обідом (по 5 хвилин), пальчикова гімнастика – 5 хвилин перед полуденком, масажування долонь – 2-га половина дня, оздоровчі хвилинки впродовж дня; ходьба по ребристій дошці, килимках з нашитими ґудзиками, масажних доріжках та інше. Обладнання для оздоровчих процедур добиралося таке, яке легко миється та обробляється дезінфікуючими засобами.
Систематично проводилися наскрізні провітрювання приміщень, прогулянки на свіжому повітрі, різноманітні форми фізкультурно-оздоровчої роботи. Найбільш результативними у плані літнього оздоровлення дітей вихователі вважають такі оздоровчі технології: пальчикова гімнастика, дихальна гімнастика, фітотерапія, музикотерапія, точковий массаж, вітамінотерапія, загартування повітрям, сонцем, водою, ходьба босоніж, ходьба по «доріжці здоров’я».
Поєднання фізичних вправ із засобами загартування сприяло поліпшенню фізичного та психічного здоров’я вихованців. Аналіз антропометричних показників дав можливість стверджувати, що в середньому за літній період вага кожної дитини збільшується на 0.5-0.7 кг, зріст на 1-2 см, що відповідає нормі. Лікувально-оздоровча та профілактична робота проводилася під керівництвом сестри медичної старшої Решетнік Олії.
Однією з умов збереження та зміцнення здоров’я дитини, підвищення опору її організму до хвороб є повноцінне харчування. Організація харчування дітей здійснювалася відповідно до «Інструкції про організацію харчування дітей в ЗДО», принципів НАССР, чинних санітарних норм та правил. У закладі було встановлено доцільний режим харчування, наявні меню-вивіски (про денне меню), графіки видачі їжі, добові проби, призначені відповідальні особи за організацію харчування. Медперсоналом та адміністрацією закладу проводився оперативний контроль за дотриманням правил організації харчування. Було дотримано вимог чинного законодавства щодо встановлення батьківської плати за харчування дітей у ЗДО. Кожен день під час обіду їх харчовий раціон доповнювався свіжими овочами.
Збереження та зміцнення здоров’я дітей неможливе без валеологічної освіти дошкільнят та навчання їх поводження у надзвичайних ситуаціях в умовах воєнного стану. Робота педагогічного колективу у літній період була спрямована на формування у дітей елементарних уявлень, понять і знань про складові здоров’я людини та вплив довкілля на його зміцнення, формування практичних умінь і навичок для зміцнення здоров’я, виховання у дітей інтересу до здорового способу життя та безпеки. Ці завдання вирішувалися у процесі різних видів діяльності: заняття, ігрова діяльність, бесіди, спостереження, трудова та дослідно-пошукова діяльність тощо.
Ефективність оздоровчої роботи визначається правильно спрямованою роботою з батьками з даного питання. Під час онлайн-консультацій, через вайбер-групи, оформлення батьківських куточків, папок-пересувок вихователі інформували родини про їх вплив на формування фізичного здоров’я дітей та безпеку їх життя в умовах воєнного стану. Санбюлетні, консультації та рекомендації для батьків регулярно змінювалися у відповідності до запитів батьків. Проводилися дистанційні збори для батьків, діти яких вперше поступають у дитячий садок, з метою поширення інформації про ЗДО, його режим роботи в умовах воєнного стану та оздоровчу спрямованість освітнього процесу, з наданням методичних порад щодо особливостей перебігу адаптації дітей до умов ЗДО тощо.
Завдання педагогічного колективу
на літній період 2024 року в умовах воєнного стану:
|
№ п\п
|
Зміст роботи
|
Термін |
Відповідальний |
Примітка про виконання |
|
Розділ 2. Діяльність структур колегіального управління |
||||
|
2.1. |
Педагогічна рада 1. Про основні пріоритетні напрями освітньої роботи у новому навчальному році. 2. Про ефективність проведеної у літній період оздоровчої роботи та роботи з цивільного захисту учасників освітнього процесу. 3. Про стан готовності закладу та укриття до нового навчального року. |
29.08.2024 |
Директорвихователь-методист |
|
Розділ 3. Методична робота з кадрами. Освітня діяльність |
||||
|
3.1. |
Консультації з педагогічними працівниками щодо організації оздоровлення й відпочинку дітей влітку: · «Про режим дня та розклад занять у літній період» · «Перспективно-календарне планування освітньої роботи влітку з урахуванням умов воєнного стану» · «Особливості організації загартування дітей влітку в умовах воєнного стану» · «Шляхи активізації рухової діяльності дітей влітку» · «Літні спостереження на прогулянці: зміст та основні правила» · «Профілактика кишкових отруєнь» · «Інформаційна безпека дитини» |
29-30.05.2024 |
Директорвихователь-методистсестра медична старшаінструктор з фіз-ри
вихователь-методист сестра медична старша
практичний психолог |
|
|
3.2. |
Консультації щодо безпеки життєдіяльності та цивільного захисту: · «Евакуація: алгоритм дій» · «Безпека життєдіяльності дітей на вулиці» · «Набір для виживання в умовах воєнного часу» · «Поради психолога при поведінці у НС» |
Червень |
Директорвихователь-методистсестра медична старшапрактичний психолог |
|
|
3.3. |
ЧЕРВЕНЬ |
|
|
|
|
|
Відкриті перегляди: · Фізкультурно-музична розвага до Дня захисту дітей «Чарівна країна дитинства» |
03.06.2024 |
Музкерівник, вихователі |
|
|
|
Провести «День без іграшок – свято вільної гри» |
11.06.2024 |
Вихователі усіх вікових груп |
З фотома-теріалами для сайту |
|
|
День Вітру |
17.06.2024 |
Усі вихователі |
|
|
|
День Гумаків |
|
|
|
|
|
Олімпійський день |
26.06.2024 |
Усі вихователі |
|
|
|
Проведення тематичних занять до Дня Конституції |
28.06.2024 |
Усі вихователі |
|
|
|
ЛИПЕНЬ |
|
|
|
|
|
День архітектури. Незвичайне місто з піску. |
01.07.2024 |
Усі вихователі |
|
|
|
День мильних бульбашок. |
10.07.2024 |
|
|
|
|
Майстер-клас вихователів з дітьми «Створення виробів з природного матеріалу - мандал» (на свіжому повітрі). Організація виставки дитячих робіт з природного матеріалу |
17.07.2024 |
Усі вихователі |
З фотома-теріалами для сайту |
|
|
Всесвітній день китів і дельфінів. |
23.07.2024 |
Усі вихователі |
|
|
|
СЕРПЕНЬ |
|
|
|
|
|
День Світлофора |
05.08.2024 |
Усі вихователі |
|
|
|
Заняття –розвага «Хай у серці кожної дитини живе любов до України» |
23.08.2024 |
Усі вихователі |
|
|
|
Проведення тематичних занять до Дня Незалежності України |
23-24.08.2024 |
Усі вихователі |
З фотома-теріалами для сайту |
|
|
Організація фотовиставки «Спогади про літо»
|
29-30.08.2024 |
Вихователі усіх вікових груп |
|
|
|
|
|
|
|
|
3.4 |
Проведення бесід екологічного та валеологічного змісту.
|
1р\тиждень |
Вихователі усіх вікових груп |
|
|
3.5. |
Проведення літніх спостережень на прогулянці. Ознайомлення дітей з об’єктами природи на території дитячого садка. |
Упродовж літа |
Вихователі усіх вікових груп |
З фотома-теріалами для сайту |
|
3.6. |
Проведення спортивних ігор та вправ, естафет, змагань на прогулянках. |
Упродовж літа |
інструктори з фіз-ри, вихователі |
|
|
3.7. |
Підвищення професійного розвитку педагогів:· Складання планів індивідуальної траєкторії професійного розвитку вихователя на 2024/2025 навчальний рік (з урахуванням вимог професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти»)· Робота над індивідуальною проблемою самоосвіти.· Звітування педагогів щодо виконання планів підвищення професійного рівня влітку.· Опрацювання оновленого БКДО та освітньої програми з чітким аналізом змісту і завдань з різних освітніх напрямів (для своїх вікових груп). Зробити нотатки у щоденниках з підвищення професійного рівня. · Обговорення новинок фахових періодичних видань та педагогічної літератури. |
До 30.08.2024
До 30.08.2024До 30.08.2024
До 30.08.2024
1р\міс |
Педагогічні працівники
Педагогічні працівникиПедагогічні працівники
Педагогічні працівники
Педагогічні працівники |
|
|
3.8. |
Проведення Днів здоров’я «У здоровому тілі – здоровий дух»
|
Останній день кожного місяця |
Інстр. з фізкультури, сестра медична старша, вихователі |
|
|
3.9. |
Здійснення медико-педагогічного контролю за оздоровленням дітей влітку. |
Упродовж літа |
Директор,вихователь-методист,сестра медична старша |
|
|
3.10. |
Організація різновидів самостійної діяльності дітей за їхнім вибором (образотворча діяльність з використанням пластиліну, олівців, фарб, фломастерів; розфарбовування; конструювання з будівельного матеріалу, паперу, природного матеріалу, ігрового матеріалу LEGO; дослідно-експериментальна діяльність тощо). |
Щоденно |
Вихователі усіх вікових груп
|
|
|
3.11. |
Використання у роботі з батьками онлайн-матеріалів, розміщених на сайті МОН «Сучасне дошкілля під крилами захисту», «THE LEGO FOUNDATION» – ігрові онлайн-взаємодії для дошкільнят. |
Упродовж літа
|
Вихователі усіх вікових груп
|
|
Розділ 4. Діяльність методичного кабінету |
||||
|
Створення науково-методичного осередку для педагогів і батьків |
||||
|
4.1. |
Складання\коригування тижневого розподілу занять на літо. Складання\коригування режиму дня на літній період. |
До 31.05.2024 |
Вихователь-методист |
|
|
4.2. |
Виготовлення: - наочно-дидактичних посібників, індивідуального розвивального матеріалу для занять з ознайомлення з довкіллям, ЦЗ і БЖД, мовленнєвого спілкування, грамоти, математики, логіки; - нестандартного обладнання для фізкультурних куточків та занять з фізкультури |
Упродовж літа
Упродовж літа |
Вихователь-методист, вихователі
Інстр. з фізкультури
|
|
|
4.3. |
Розроблення методичних рекомендацій: - «Організація та зміст освітньої та оздоровчої роботи з дошкільниками у літній період»; - «Перспективно-календарне планування освітньої роботи влітку». |
30.05.2024
31.05.2024 |
Вихователь-методист
Вихователь-методист |
|
|
4.4. |
Оснащення методичного кабінету необхідною літературою, демонстраційним матеріалом, зразками наочно-дидактичних посібників для роботи з дітьми влітку. |
Упродовж літа
|
Вихователь-методист вихователі
|
|
|
4.5. |
Виставка методичної літератури, періодичних фахових видань, дитячої літератури до літнього періоду. |
1р/міс |
Вихователь-методист |
|
|
4.6. |
Придбання нової навчально-методичної літератури з проблем здорового способу життя дошкільників, цивільного захисту, безпеки життєдіяльності. |
1р/міс |
Директор, вихователь-методист |
|
|
4.7. |
Складання проєкту Плану роботи ЗДО на 2024/2025 навчальний рік. |
До 26.08.2024 |
Директор,вихователь-методист |
|
Вивчення, узагальнення та поширення педагогічного досвіду |
||||
|
4.8. |
Вивчення досвіду роботи «Ефективне літо: плануємо роботу закладу дошкільної освіти» Ірини Романюк. («Дошкільне виховання» № 5/2021) |
До 10.06.2024 |
Педагогічний колектив |
|
Зміцнення навчально-матеріальної бази методичного кабінету |
||||
|
4.9. |
Виготовлення ламінованих дидактичних ігор для роботи з дітьми влітку в умовах воєнного стану. Створення\доповнення картотеки: - літніх спостережень на прогулянці - бесід на літній період - дидактичних ігор (з різних освітніх напрямів) - дидактичних ігор національно-патріотичного змісту - рухливих ігор - ігор з безпеки життєдіяльності та цивільного захисту - дослідницько-пошукової діяльності - сюжетно-рольових ігор - народних ігор - дихальної гімнастики - пальчикових ігор - лічилок - фізкультхвилинок - скоромовок - мирилок - тощо. |
Щотижня |
Вихователь-методист вихователі |
|
|
4.10. |
Поповнення картотеки ігор для дошкільників на час перебування в укритті. |
До 03.06.2024 |
Вихователі, інстр. з фіз-ри |
|
|
4.11. |
Створення теки онлайн/офлайн матеріалів для організації освітнього процесу в умовах воєнного стану. |
До 03.06.2024 |
Вихователь-методист,вихователі |
|
|
4.12. |
Ведення каталогу періодичної преси та методичної літератури. Опрацювання передових статей фахової преси та нової методичної літератури. |
1р\тиждень |
Вихователь-методист,усі педагогічні працівники |
|
|
4.13. |
Складання інформації про виконану роботу у літній період |
До 30.08.2024 |
Педагоги ЗДО
|
|
|
Розділ 5. Адміністративно-господарська діяльність |
||||
|
Забезпечення навчально-методичних та матеріально-технічних умов |
||||
|
5.1. |
Ревізія спортивного інвентарю, придбання нового (за потребою)
|
До 03.06.2024 |
Заступник директора з господарства,інстр. з фізкультури |
|
|
5.2. |
Доповнення куточків природи живими об’єктами та кімнатними рослинами відповідно до вимог програми та Санітарного регламенту для ЗДО. |
Червень |
Вихователі груп, батьки |
|
|
5.3. |
Виготовлення дидактичного матеріалу для корекційно-розвиткових занять з дітьми з ООП. |
1р\міс |
Вихователі, асистенти вихователів, вчитель-логопед, пр. психолог |
|
|
5.4. |
Збір природного матеріалу для занять з художньої праці. |
Липень-серпень |
Вихователі старших груп |
|
|
5.5. |
Підготовка та облаштування укриття на випадок евакуації дітей з приміщення закладу. Перевірка стану укриття. |
30.05.2024, далі щоденно |
Колектив ЗДО, комісія |
Акт перевірки |
|
5.6. |
Перевірка технічного стану спортивного обладнання на ігрових майданчиках. |
31.05.2024, далі щоденно |
Адміністрація,комісія |
|
|
5.8. |
Підготовка території до літнього періоду. Забезпечення майданчиків іграшками для ігор з вітром, піском, водою. |
До 31.05.2024 |
Заступник директора з господарства, вихователі, батьки |
|
|
5.9. |
Проведення косметичного ремонту усіх групових приміщень та кабінетів. |
Червень- липень |
Заступник директора з господарства,працівники ЗДО |
|
|
5.10. |
Контроль за якістю прибирання приміщень та території ЗДО.
|
Упродовж літа |
Директор,заступник директора з господарства |
|
|
5.11. |
Складання заходів щодо підготовки ЗДО до роботи в осінньо-зимовий період та контроль за ходом їх виконання. |
До 01.07.2024 |
Директор,заступник директора з господарства |
|
|
5.12. |
Ремонт та фарбування обладнання на території закладу. |
До 28.06.2024 |
Заступник директора з господарства, працівники закладу |
|
|
5.13. |
Завезення піску на дитячі майданчики. Ремонтування пісочниць на ігрових майданчиках (за потребою) |
До 03.06.2024 |
Директор,заступник директора з господарства |
|
|
5.14. |
Систематичне обстеження території ЗДО з метою ліквідації отруйних рослин і грибів, забезпечення своєчасного покосу трави і бур’янів, прибирання сміття, догляду за городом та квітником тощо. |
Упродовж літа |
Заступник директора з господарства,двірники |
|
|
5.15. |
Контроль за виконанням вимог охорони праці під час ремонту. |
Постійно |
Директор |
|
|
5.16. |
Складання паспортів та актів готовності закладу до опалювального періоду та нового навчального року. |
22.08.2024 |
Адміністрація ЗДОкомісія |
|
Інструктажі з охорони праці, цивільного захисту та безпеки життєдіяльності |
||||
|
5.17. |
Проведення інструктажу для працівників ЗДО на випадок надзвичайної ситуації в умовах воєнного стану в Україні (щодо дій вихователя у разі повітряної тривоги та евакуації дітей в укриття; з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження у надзвичайних ситуаціях тощо). |
До 31.05.2024 |
Директор, вихователь-методист |
|
|
5.18. |
Проведення в колективі інструктажів з цивільного захисту: - щодо охорони праці та безпеки життєдіяльності дітей; - щодо дотримання правил пожежної безпеки. |
До 31.05.2024 |
Директор, вихователь-методист |
|
|
5.19. |
Ведення журналів реєстрації інструктажів з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності на робочому місці: - педагогічних працівників - обслуговуючого персоналу |
Червень |
Директор, вихователь-методист |
|
|
5.21. |
Забезпечення наявності інструкцій з цивільного захисту, охорони праці на робочих місцях працівників. |
Постійно |
Директор, вихователь-методист |
|
|
5.22. |
Проведення навчань з безпеки життєдіяльності, ЦЗ |
До 31.05.2024 |
Директор, вихователь-методист |
|
|
Санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу |
||||
|
5.23. |
З педагогами Проведення консультацій, бесід: - «Послідовність надання першої долікарської допомоги» - «Рекомендації щодо літніх фізкультурно-оздоровчих заходів» |
До 31.05.2024
03.06.2024 |
Сестра медична старша
Сестра медична старша |
|
|
5.24. |
З дітьми Продовжувати санітарно-просвітницьку роботу з дітьми щодо: - правил поведінки під час надзвичайної ситуації (повітряна тривога; перебування в укритті; обстріл чи вибух тощо); - зміцнення знань дитини про її організм (будову, функції); - особистої гігієни; - профілактики різних захворювань. |
Упродовж літа |
Сестра медична старша, вихователі |
|
|
5.25. |
З батьками Проведення консультацій - «Як заспокоїти дітей під час війни» - «Правила надання першої допомоги»; - «Як подбати про дитину, якщо ви знаходитеся з нею в укритті» - «Попередження дитячих отруєнь»; - «Попередження інфекційних захворювань»; - «Попередження сонячних опіків та теплових ударів»; - «Безпека поведінки під час повітряної тривоги». |
До 30.08.2024 щомісячно |
Сестра медична старша, вихователь-методист, вихователі |
|
|
Розділ 6. Організаційно-педагогічна робота |
||||
Партнерська взаємодія з батьками |
||||
|
6.1. |
Випуск санбюлетенів, оформлення батьківських куточків. |
До 03.06.2024 |
Вихователі |
|
|
6.2. |
Виготовлення ширм та папок-пересувок для батьків: - «Дітям про вибухонебезпечні предмети»; - «Фізкультурно-оздоровча робота з дітьми влітку»; - «Батькам про права дитини» та ін. |
Червень
|
Вихователь-методист інструктор з фіз-ри вихователі |
|
|
6.3. |
Анкетування батьків під час адаптації дітей у групах раннього та молодшого дошкільного віку. |
За потребою |
Вихователі мол. груп вихователі груп р.в.
|
|
|
6.4. |
Консультації, порадники на тему: - «Як говорити з дітьми про війну?» - «Організація дитячого дозвілля вдома»; - «Безпека дітей влітку»; - «Організація ігор дітей в укритті»; - «Як зміцнити здоров’я дитини влітку?»; - «Розпорядок дня дитини у літній період»; - «Допомагаємо дитині досліджувати навколишній світ»; - «Харчування дітей вдома після перебування їх у ЗДО»; - «Розлука з татом: як допомогти дитині?» - «Вивчаємо оновлений Базовий компонент дошкільної освіти разом з батьками» та ін. |
Щомісячно
|
Пр. психолог інструктори з фіз-ри вихователі вихователь-методист сестра медична старша вихователь-методист
вихователі сестра медична старша пр. психолог
вихователі |
|
|
6.5. |
Бесіди для батьків: - «Зберігаємо спокій та рівновагу» - «Як виховати дітей без покарання?» - «Обережно: сонячний, тепловий удар»; - «Загартування дітей влітку»; - «Сон дитини і війна»; - «Обережно: гриби не для дітей»; - «Дітям про мінну безпеку» |
Червень |
Практичний психолог вихователі інструктор з фіз-ри сестра медична старша практичний психолог сестра медична старша вихователь-методист |
|
|
6.6. |
Організувати психологічну просвіту батьків онлайн (скласти графік та тематичний план розсилок актуальної інформації для батьків) |
Червень |
практичний психолог |
|
Розділ 7. Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності(контрольна функція управління)I. |
||||
|
Вивчення стану організації освітнього процесу у літній період |
||||
|
7.1. |
Комплексне вивчення «Організація сприятливого розвивального середовища у вікових групах перед початком нового навчального року» |
26.08.2024 |
Старші групи |
|
|
7.2. |
Тематичне вивчення «Цивільний захист та безпека життєдіяльності учасників освітнього процесу». |
27-28.06.2024 |
Різновікові групи |
|
|
7.3. |
Вибірковий контроль: 1. Дотримання правильного розпорядку дня, питного та повітряного режиму. 2. Зміст освітньої роботи у години ранкового прийому. 3. Доцільність використання природних умов під час організації самостійної діяльності на прогулянках. |
1р\тиждень1р\тиждень1р\тиждень |
Усі вікові групи |
|
|
Вивчення процесів функціонування у ЗДО медичного обслуговуванняII. |
||||
|
7.4. |
Проведення аналізу харчування дітей у літній період. |
Щотижня |
Сестра медична старша |
|
|
7.5. |
Проведення аналізу захворюваності дітей. |
Щомісячно |
Сестра медична старша |
|
|
7.6. |
Контроль за дотриманням питного режиму, наявності у дітей літньої форми одягу. |
Упродовж літа |
Сестра медична старша |
|
|
7.7. |
Аналіз санітарного стану групових приміщень, майданчиків, укриття для дітей. |
Щоденно |
Сестра медична старша |
|
|
7.8 |
Контроль забезпечення максимального перебування дітей на свіжому повітрі (ранковий прийом, ранкова гімнастика, заняття, розваги). |
Щоденно |
Директорсестра медична старшавихователь-методист |
|
|
7.9. |
Медико-профілактичні та оздоровчі заходи: 1). Проведення антропометричних вимірів і відповідно до них провести: оновлення «Листків здоров'я»; маркування меблів; маркування столів, ліжок тощо. |
до 31.05.2024
|
Вихователі,пом. вихователів |
|
|
2). Приймання участі у розробці системи загартування для дітей різних вікових груп: · повітряні ванни (у полегшеному одязі з поступовим роздяганням до трусиків): - молодші групи – тривалість від 1хв до 20хв; - середні групи – тривалість від 1хв до 30хв; - старші групи – тривалість від 1хв до 40хв. (тривалість прийому повітряних ванн щоденно збільшувати на 2хв для дітей другої групи здоров’я (ослаблених); тривалість світло-повітряних ванн починати з 1 хв і збільшувати кожні 2 дні на 1хв); · ходіння босоніж у приміщенні, на вулиці (по траві, піску, землі, глині, гравію) в кінці прогулянки; · дихальні вправи на свіжому повітрі (релаксація); · гімнастика пробудження під класичну музику з елементами самомасажу; · вмивання та миття рук до ліктів прохолодною водою. |
До 31.05.2024 та упродовж літа |
Директор,вихователь-методист, сестра медична старша,вихователі,інстр. з фізкультури |
|
|
|
7.10. |
Проведення контролю: - за станом захворюваності дітей; - за якістю та вітамінізацією харчування дітей; - за організацією та проведенням різних оздоровчих процедур; - за дотриманням графіків провітрювання приміщень, дезінфекції тощо. |
Щоденно |
Директор,сестра медична старша |
|
|
7.11. |
Проведення бракеражу готової і сирої продукції, контролю наявності добових проб страв. |
Щоденно |
Сестра медична старша |
|
|
7.12. |
Проведення аналізу виконання норм харчування дітей у літній період. |
1р\10 днів |
Сестра медична старша |
|
|
7.13. |
Огляд дітей щодо виявлення педикульозу, грибкових та інших захворювань шкіри. |
1р\місяць |
Сестра медична старша |
|
|
7.14. |
Забезпечення інформаційної доступності до матеріалів щодо літнього оздоровлення дошкільників шляхом їх розміщення на сайті ЗДО №1 м. П |
1р\тиждень |
Вихователь-методистділовод |
|
|
7.15 |
Складання інформації про результати літнього оздоровлення дошкільників.
|
30.08.2024 |
Сестра медична старша |
|
|
|
||||
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ___________ Оксана ВЕКЛЯК
Дата 28 травня 2024 року
Тижневий розподіл
організованої навчально-пізнавальної діяльності дошкільників
у ЗДО №1 м. Пустомити на літній період 2024 року
|
Дні тижня |
Ранній вік/Молодша групи
|
Середня/старша групи
|
|
Понеділок |
1. Музика 2. Художня література (художньо-мовленнєва компетентність) ІІ п.д. БЖД / Валеологія |
1. Літературне образотворення 2. Музика ІІ п.д. Соціальний світ (БЖД/Валеологія) /Предметний світ |
|
Вівторок |
1. Фізкультура ІІ п.д. Духовно-моральне виховання/Народознавство |
1. Конструювання 2.Фізкультура
ІІ п. д. Гра дитини |
|
Середа |
1. Малювання 2. Розвиток мови (Дидактичні ігри) 3. Дитячий туризм ІІ п.д. Гра дитини |
1. Художньо-продуктивне образотворення (малювання) 2. Музика 3. Дитячий туризм ІІ п. д. СХД |
|
Четвер |
1. Музика 2. Інтегроване заняття ІІ п. д. СХД |
1. Природний світ 2. Музика
ІІ п.д. Соціальний світ |
|
П’ятниця |
1. Аплікація/Ліплення 2. Фізкультура ІІ п.д. Вечір розваг |
1. Художньо-продуктивне- образотворення (Ліплення) 2. Фізкультура ІІ п.д. Театральне образотворення |
8.00-9.05 – ранкова зустріч дітей на свіжому повітрі; ранкова гімнастика
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор _________ Оксана ВЕКЛЯК Дата 28 травня 2024 року
Орієнтовний розподіл часу
при організації життєдіяльності дітей у ЗДО №1 м. Пустомити протягом дня у літній період в умовах воєнного стану
|
Режимні моменти |
Орієнтовний розподіл часу |
|||
|
третій рік життя |
четвертий рік життя |
п’ятий рік життя |
шостий рік життя |
|
|
Ранкова зустріч дітей. Огляд дітей. Ігри. Спілкування. Ранкова гімнастика |
08.00-09.05 |
08.00-09.05 |
08.00-09.05 |
08.00-09.05 |
|
Підготовка до сніданку. Миття рук з рідким милом. Сніданок |
09.10-09.30 |
09.10-09.30 |
09.10-09.30 |
09.10-09.30 |
|
Ігри, спілкування, самостійна діяльність дітей. Підготовка до навчально-пізнавальної діяльності |
09.30-09.40 |
09.30-09.40 |
09.30-09.40 |
09.30-09-40 |
|
Організована навчально-пізнавальна діяльність (підгрупова, індивідуально-групова, загальногрупова) |
09.40-10.10 |
09.40-10.10 |
09.40-10.00 10.00 –10.20 |
09.40-10.00 10.00-10.20 |
|
Підготовка до прогулянки. Прогулянка |
10.10-11.50 |
10.10-11.50 |
10.20-11.50 |
10.20-11.50 |
|
Повернення з прогулянки. Загартовувальні процедури |
11.50-12.00 |
11.50-12.00 |
11.50-12.00 |
11.50-12.00 |
|
Підготовка до обіду. Миття рук з рідким милом. Обід. |
12.00-12.30 |
12.00-12.30 |
12.00-12.30 |
12.00-12.30 |
|
Проведення гігієнічних процедур. Миття рук з рідким милом. Підготовка до сну. Денний сон |
12.30-15.30 |
12.30-15.30 |
12.30-15.30 |
12.30-15.30 |
|
Поступовий підйом. Гімнастика після денного сну. Загартовувальні заходи. Миття рук з рідким милом. |
15.15-15.30 |
15.15-15.30 |
15.15-15.30 |
15.15-15.30 |
|
Підготовка до підвечірка. Підвечірок |
15.30-15.50 |
15.30-15.50 |
15.30-15.50 |
15.30-15.50 |
|
Підготовка до прогулянки, прогулянка. Ігри-заняття за інтересами. Розваги. Індивідуальна робота. Самостійна ігрова діяльність. СХД. |
16.15-18.30 |
16.15-18.30 |
16.15-18.30 |
16.15-18.30 |
|
Робота з батьками. Повернення дітей додому |
18.00-18.30 |
18.00 -18.30 |
18.00-18.30 |
18.00-18.30 |
Примітка. В умовах воєнного стану піші переходи за межі дитячого садка проводити не рекомендується. На випадок повітряної тривоги усі види діяльності дітей та режимні процеси переносяться в укриття.