Критерії оцінювання



Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Оцінювання в Семенівському ліцеї здійснюється на основі чесності, прозорості та об’єктивності, з урахуванням індивідуальних особливостей кожного учня. Ми прагнемо не лише перевіряти знання, а й мотивувати до навчання, розвитку мислення, самостійності та відповідальності.

 Початкова школа (1–4 класи):
• Застосовується вербальне та рівневе оцінювання (без балів).
• Відображає рівень сформованості ключових компетентностей учня:
• початковий рівень;
• середній рівень;
• достатній рівень;
• високий рівень.
• У фокусі: розвиток, а не порівняння.

 Базова та старша школа (5–11 класи):
• Застосовується 12-бальна система оцінювання, відповідно до чинних нормативних документів МОН України.

Що враховується під час оцінювання:
• Обізнаність учня в темі;
• Уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати;
• Практичне застосування знань;
• Самостійність у виконанні завдань;
• Систематичність і старанність у навчанні;
• Творчість і ініціативність (для деяких предметів).

 Форми оцінювання:
• Поточне (щоденне) оцінювання;
• Тематичне оцінювання;
• Підсумкове семестрове та річне оцінювання;
• Формувальне оцінювання — за потреби, як зворотний зв’язок для учня, а не як “оцінка в журнал”.

 

 Вчителі ліцею забезпечують зворотний зв’язок для кожного учня та батьків, пояснюючи причини оцінок та шляхи покращення результатів.