Співпраця із школою



Співпраця в роботі ЗДО с.Семенівка в особі директора Панкевич О.І і директора Семенівського ліцею Рихліцької М.П

Наступність між дитячим садком і школою важлива для успішного переходу дитини з одного етапу навчання в інший. Цей процес ретельно планується та враховує особливості психологічного та навчального розвитку дітей.

  1. Психологічна підготовка: Перехід з дитячого садка до школи може бути великим емоційним та соціальним випробуванням для дитини. Добре спланована наступність допомагає забезпечити, що дитина готова до нового етапу свого життя.

  2. Адаптація до нового середовища: Важливо, щоб перехід був поступовим та без стресу для дитини. Дитячий садок може проводити заходи для підготовки дітей до шкільного життя, такі як імітація уроків, відвідування школи або зустрічі з учнями.

  3. Навчальна програма: Планування навчальних програм у дитячому садку може враховувати ключові елементи, які допоможуть дітям легше адаптуватися до шкільної програми. Це може включати розвиток навичок читання, письма, рахунку та інших ключових компетенцій.

  4. Спільна робота вихователів і вчителів: Співпраця між вихователями дитячого садка та вчителями початкових класів може забезпечити плавний перехід дітей. Вони можуть обмінюватися інформацією про дітей, їхні навички та потреби, щоб забезпечити продовження навчання.

  5. Підтримка батьків: Важливо, щоб батьки також були включені у процес наступності. Інформування їх про очікування щодо шкільного життя, надання порад щодо підготовки дитини до школи та підтримка в період адаптації можуть значно полегшити перехід для дітей.

Загалом, наступність між дитячим садком і школою сприяє успішному переходу дітей до нового етапу навчання та допомагає забезпечити їхній подальший успіх у навчанні.