Цей веб-сайт використовує файли cookie (так звані файли cookie).
Якщо ви не згодні зберігати інформацію, що міститься в файлах cookie - змініть налаштування свого браузера.
Для подальшої взаємодії, надайте згоду на їх використання!
Співпраця в роботі ЗДО с.Семенівка в особі директора Панкевич О.І і директора Семенівського ліцею Рихліцької М.П
Наступність між дитячим садком і школою важлива для успішного переходу дитини з одного етапу навчання в інший. Цей процес ретельно планується та враховує особливості психологічного та навчального розвитку дітей.
Психологічна підготовка: Перехід з дитячого садка до школи може бути великим емоційним та соціальним випробуванням для дитини. Добре спланована наступність допомагає забезпечити, що дитина готова до нового етапу свого життя.
Адаптація до нового середовища: Важливо, щоб перехід був поступовим та без стресу для дитини. Дитячий садок може проводити заходи для підготовки дітей до шкільного життя, такі як імітація уроків, відвідування школи або зустрічі з учнями.
Навчальна програма: Планування навчальних програм у дитячому садку може враховувати ключові елементи, які допоможуть дітям легше адаптуватися до шкільної програми. Це може включати розвиток навичок читання, письма, рахунку та інших ключових компетенцій.
Спільна робота вихователів і вчителів: Співпраця між вихователями дитячого садка та вчителями початкових класів може забезпечити плавний перехід дітей. Вони можуть обмінюватися інформацією про дітей, їхні навички та потреби, щоб забезпечити продовження навчання.
Підтримка батьків: Важливо, щоб батьки також були включені у процес наступності. Інформування їх про очікування щодо шкільного життя, надання порад щодо підготовки дитини до школи та підтримка в період адаптації можуть значно полегшити перехід для дітей.
Загалом, наступність між дитячим садком і школою сприяє успішному переходу дітей до нового етапу навчання та допомагає забезпечити їхній подальший успіх у навчанні.