Часті запитання батьків



Ми зібрали відповіді на найпоширеніші запитання, з якими звертаються батьки до адміністрації чи класного керівника.

Що робити, якщо дитина захворіла?

– Обов’язково повідомте класного керівника про відсутність дитини будь-яким зручним способом (повідомленням або телефоном).
– Якщо дитина пропустила більше 3 днів (або менше, але була відсутня з поважної причини), при поверненні до школи слід надати медичну довідку.
– У разі тривалої хвороби зв’яжіться з учителями для отримання завдань і підтримки.

Як оформити заяву?

– Заяви (про відпустку, перехід, звільнення від фізкультури тощо) можна подати у письмовій формі на ім’я директора.
– Зразки заяв можна отримати в класного керівника або в канцелярії.
– За необхідності заяву можна написати від руки, дотримуючись офіційного стилю.

Як записати дитину до гуртка?

– Інформацію про доступні гуртки щорічно надає класний керівник або публікується в оголошеннях.
– Для запису потрібно заповнити заяву від батьків або спеціальну гугл-форму, якщо така передбачена.
– Гуртки працюють за розкладом у другу половину дня. Уточнити графік можна в керівника гуртка або адміністрації.

 Якщо у вас виникають інші запитання — не соромтесь звертатися до нас. Ми завжди відкриті до діалогу та співпраці!